יום שבת, 14 בפברואר 2009

Bowmore surf

שוב שלום,

שלחתי את המאמר שלי אל כנס נוסף, ה- CCC. מעניין מה יהיה גורלו תחת הגרזנים של הרפריז הפעם. תשובות עוד חודש וחצי.

לענינו, ווסקי ותיק אצלי הוא ה-Bowmore שנה וחצי בערך אצלי בבית. 42$ כתוב שהוא עלה לי... בארץ כבר אי אפשר למצא כמעט דברים במחירים כאלו היום. מקורו מה- ISLAY אז יש לצפות לים לעשן ולכבול.

בבקבוק יש שתי אצבעות בלבד. הנטייה שלי הרבה פעמים היא להאט מאוד לקראת שתים שלוש האצבעות האחרונות, אז אני לא בטוח אם הבקבוק לא ישאר אצלי בסלון לעוד כמה זמן. מצד שני, הגדלתי את המלאי שלי באופן משמעותי לאחרונה (Jameson 12, Caol Ila, Bushmils Malt, GlenMorangie Quitna Ruban...) ויש עוד כמה יותר ישנים...

בכל אופן דיברתי יותר מידי. הריח עלה אל נחירי מבלי שאתקרב לכוס. היתי יותר זהיר בספירת 3 טיפות מים היום.
הצבע זהוב בהיר, שמש של יוני ממש
הטעם מעושן קלות, אבל הכבול מורגש ללא ספק. הווסקי לא מפיל את הפה לקרשים.
יש לדעתי חמיצות קלה גם שמורגשת.
וזהו, לתאר את הסוף קצת קשה לי, הוא משרה חמימות כרגיל אבל זה מרגיש קצת תזיזתי בגרון ובחיך.

שורה תחתונה. נחמד מאוד אבל יש לי הרגשה שהוא לא יהיה מס' 1 (עדכון: בדף הווסקי נתתי לו 8 בעבר וזה הציון הטוב בדף!? מה זה אומר? אני לא יודע)

אני מרוצה מהדיוק במים נראה לי שזו הכמות להוסיף.

לילה טוב
א.

נ.ב. ביקורת מאחורי הבקבוק:
peat smoke hint of fresh sea air - העשן בהחלט, אוויר הים? אולי.
zesty lime - לא מרגיש
oak and oney - כנ"ל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה