יום חמישי, 26 בנובמבר 2009

highland park 12

יום ארוך. די חיובי.
לפני יומיים הצהרתי שלא אשתה ווסקי השבוע. לא יצא.
ווסקי שהוגש אצלי בחתונה ולא נשאר הרבה ממנו. עכשיו הכל בכוס.

דבר מעצבן הוא שהיצרן או למעשה היחצן של היצרן החליט לשנות את הצורה של הבקבוק. במקום בקבוק ווסקי אלגנטי (כמו שהוא היה לפני נגיד שנתיים שלוש) אז עכשיו הוא נראה כמו לחם אחיד קצת מעוך.

הווסקי עצמו קל לשתיה, קל מידי אולי. אולי התרגלתי לפצצות טעם וריח כמו laphroaig, Isle of Jura, Caol Ila וכו' אבל בכל זאת אומר שווסקי מרגיש קצת מימי. זה די מדאיג שחושבים על זה, פעם אני חושב שאהבתי אותו יותר. האם נגזר עלי לקנות ווסקים חזקים יותר כל הזמן, או אולי רק יקרים יותר? אני מניח שכן. למעשה זה לא כל כך מדאיג, בנתיים הבורסה נראה טוב :)

הסיום של הווסקי זה הצד החזק שלו, המתיקות הדקה של ההתחלה נעלמת וניתן להעלות מהחיך אל האף ריח נעים של השיכר.

מומלץ למתחילים :)

וגם רק כדי להראות שיש מישהו יותר (הרבה יותר) משוגע ממני אז קבלו את זה. אני מודה שאני מכיר ת'בנאדם אז אולי זה קצת דובק גם בי. אבל בכל זאת כולל שני ווסקים אירים ואחד אמריקאי וגם בקבוק גלן פידיך שקיבלתי מתנה מבלי שביקשתי יש לי סה"כ 14 בקבוקים (אני מקווה שלא יותר). לא מעט אני מודה. אבל לו יש 40.

לילה טוב.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה