יום ראשון, 11 באוקטובר 2009

חתונה בכפר.

חג שמח,

קרו הרבה דברים לאחרונה. החשוב שבהם הוא שהתחתנתי לפני כשלושה שבועות. החתונה היתה ללא ספק האירוע המרגש בתולדותי, ויש לי סיבות להאמין שגם הכלה חושבת כך.

תחושת ריחוף מהנה עטפה אותי החל מצהורי יום החתונה ועד לרגע השינה אי שם לפנות בוקר. אני חייב לציין שבבוקר של אותו היום עוד עבדתי קצת על לשלוח מאמר לכנס בסין, זה חלק מהסיכונים במקצוע שלי כנראה.

אני רוצה לנצל במה זו כדי להמליץ על קייטרינג נהדר בשם לימוזין. נא להתעלם מטיב אתר האינטרנט שלהם, הם בעניני בשר ולא שיווק או מחשבים...

הקיטרינג הוא הזרוע הארוכה של המסעדה הנושאת את אותו השם הממוקמת ברמת ישי. לרמי ואמיר יש את הבקר של עצמם (לימוזין זה זן בקר במקרה הזה ולא סוג של אוטו) והוא באמת משובח. השירות, המגוון והנדיבות הוזכרו על ידי אורחים רבים וגם אני, למרות שלא אכלתי כמעט, הספקתי להתרשם עמוקות ממעט ביסים שהצלחתי לשים ידי עליהם.

המלצות חמות נוספות הם D.J. מיכל גפן, אשר באמת התחברה למקום, לאופי האורחים ולטעמנו המוסיקלי. את הקינוחים הזמנו אצל הקונדיטוריה הצרפתית Franck Delights, האתר שלהם לא מגיב כרגע אבל אם מנסים את כל האפשרויות לכתוב את השם שלהם בעברית (פרנק דילייטס - היא האפשרות הנכונה) אז אפשר למצא את הפרטים שלהם. הם ממוקמים בגבעת שאול בבנין נידח ליד הדואר, אבל ההגעה לשם שווה את הטרחה. מלבד עוגות (פרווה!) מאוד מוצלחות שהזמנו, הם גם מייצגים את הקרואסונים הטובים בעיר (הם מוכרים אותם בכמה בתי קפה, בפרט בשוקלטייה או משהו כזה שבמושבה).

מי שאכל בצרפת פעם Croissant או Pain au Chocolat יודע שבארץ אין כל קשר בין המאפיים האלוהיים הקלילים האלו לעוגת השמרים עם תחליף קקאו עם אותו השם. אצל פרנק תכלו למצא את גרסת המקור (גם בחלבי!).

החווה האורגנית היא מקום נפלא להתחתן בו, המחיר לא זול, והיו כמה דברים מעצבנים קצת שאיני רוצה לפרט כאן, אבל השרות שקיבלנו היה טוב מאוד.

חלק קטן (וחלקו דברני) של האורחים, מסיבות כאלו ואחרות התקשו בלמצא את המקום למרות שלטים (תודה לעדה וגדעון), מפת הגעה (תודה גדעון) ואפילו סיוע טלפוני של מקומי חביב, וחבר טוב אור סתת (תודה גם). אני לא בטוח אם זה היה עוזר או לא, אבל אני רציתי ולא הכנתי סרט ווידאו קצר המסביר באופן מאיר עינים את אופן ההגעה האופטמלי מכל כיוון. במקרה שחיה מהחווה האורגנית או מתחתן עתידי במקום יקרא פוסט צנוע זה אני ממליץ לנסות להכין וידאו כזה ולהעלות אותו ל-youtube.


אי-המלצה היא לבר שהגיע אלנו דרך חבר יקר. הבר הוזמן דרך זאביק מהגן "בוסתן בראשית". הבעיה העקרית היתה בהתחלת השירות המאוחרת (20 דקות למשקה ראשון, 30 דקות למשקה קר ראשון !! ) של הבר, שנבעה מהתנהלות חובבנית. האלמנט הזה מקבל ציון בינוני, ממש לא אסון אך גם אין שום סיבה להמליץ עליו.

המלצה פוסט חתונתית, חשובה במיוחד, המתאימה לציבור קוראים רחב יותר הוא צימר מושלם בישוב מתת, בשם ארץ בראשית. אני מניח שזה עוזר אם מגיעים באווירה טובה (למשל לירח דבש) אבל לנו זה היה פשוט גן עדן.

נתראה בשמחות.

נ.ב.
להלן הרגל מגונה שלי מחתונות, שמאלית משלי, והימנית מזו של אחותי:
(אני עושה בר מצוות, בריתות וחתונות תמורת תשלום סמלי.....)

7 תגובות:

  1. תשובות
    1. אין צורך להשתמש במילים שכאלו.
      אידיוט, כפי שאלעד כינה אותך, אינך מבין בתחום אטרקציות לאירועים אז אין לך טעם להגיב כאן.

      מחק
  2. איזה יופי! אבל מה עם תמונות מהחופה, של הריקודים, של הכלה? אתה חייב להעלות תמונות!

    השבמחק
  3. נפלא! מזל טוב!
    נראה כמו אירוע נפלא שגם אתם וגם האורחים נהנתם, כל כך שקעתם בלוקיישן, באירוח ובעיצוב שזאת בטח היתה חתונה שאף אחד לא ישכח, ובטח אתם תזכרו בה בשמחה גדולה.

    השבמחק
  4. די משעשע העניין הזה. 8 חודשים בלי תגובה. אידיוט אחד. שלושה חודשי שקט ואז במקרה תוך שבוע שתי תגובות מ-מ-א-פ-ר-ו-ת מקצועיות.
    טיפוס ציני היה שואל: מענין כמה עולה קמפיין גוגל בימנו?

    אלא אם זה התחלה של גל תגובות מחמיאות מבעלי מקצוע בתחום, נראה לי שאשמור את התגובה.

    א.

    השבמחק
  5. טוב, אז הנה עוד תגובה בשבילך: אנחנו חושבים להתחתן בחוה האורגנית והיינו רוצים לשמוע ממישהו שעשה זאת כבר איך היה, מה היו ההסתייגויות שלך וכו'.
    אם אתה מוכן מאוד נשמח! אפשר גם במייל - clarissa.dall@gmail.com
    תודה,
    שירה

    השבמחק
  6. איזה יפים אתם!
    אני מסכימה, חתונות בכפר, קרוב לטבע ולאדמה הן דבר מקסים. תמיד סלדתי מחתונה באולם אירועים סגור, התחושה הזו של חגיגה תחת אורות ניאון כאשר מעליך ומסביבך חומות בטון סוגרים היא פשוט נוראית בעייני.

    השבמחק