יום חמישי, 12 בפברואר 2009

Aberlour 10

שלום,

הנה מה שרציתי לעשות. למזוג כוסית ולראות קצת OZ. למה רציתי לכתוב על זה אני כבר לא יודע אבל לא נעים לי מעצמי להפסיק.

אכתוב קצת על Aberlour ווסקי שיש לי כבר זמן מה (נשאר רבע בקבוק) אבל מזמן לא שתיתי.

התהליך מתחיל:

מזגתי אצבע לכוס קריסטל והוספתי 3 טיפות מים.
הצבע זהוב כהה
הריח הוא ריח של יער
הטעם מתקתק ופירותי. ישנה מליחות מעודנת גם כך נראה לי
המשקה זורם בעדינות ובחלקות בפה ובמורד הגרון.

שורה תחתונה לבנתיים: מוצא חן בעיניי, אני לא בטוח שלא הוספתי יותר מ-3 טיפות אולי זה יותר מידי?

אני מבטיח שלא הסתכלתי על המאחורה של הבקבוק אבל בא נקרא ונראה:
rich, smooth, mellow flavor, marrying aromas of autumn fruits with hits of spices including cinnamon and nutmeg.

יש דימיון. אני לא חש בתבלינים וזה נראה לי כרגע די מונפץ אבל נראה, עם הזמן אולי אתחיל להנפיץ גם כל מני תאורים כאלו... הנה גם לינק לדף המשקה באתר החברה.

ביי לבנתיים

א.

נ.ב.
אני רואה שלא עדכנתי את דף הווסקי שלי הישן. אנסה לכתוב גם מחיר, תאריך ומקום קניה להבא (כשהמידע יהיה ברשותי...)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה