יום שלישי, 17 בפברואר 2009

Glenkinchie 10 ועוד כל מני דברים

שלומות לכולם (ציטוט של גולן פ.)

להלן
פוסט אשר כתבתי כטיוטה לפני מספר ימים ושכחתי לפרסם.
מסתבר שישנם כמספר קוראים מזדמנים לבלוג אחרי הכל, וההוכחה
מכתב מחברי הטוב אריאל:
So you are suffering from a case of writer's lust?
I am quite surprised, but pleased, too. It is proably a good thing...
Kinda seems you have too much time on your hands, though. Too much booze, too.
...(Some private stuff E.E)...
BTW - I tried to count the mistakes but lost count around 18.
Don't know if you care since it is your private blog, just thought I's mention it for old times sake.
יש משהו בדברים בקשר לכמות הווסקי הגדולה מידי. זה לא לגמרי אשמתי שחברי שהיו שותים עמי הנמיכו את תדירות ביקוריהם? האם עלי לצמצם בכח ובשכרות את מלאי הווסקי שלי? אני מסרב. כמו כן אציין שאריאל המליץ לי על הווסקי הראשון שלי, זה היה בזמנים פרה היסטורים, קניתי ג'ימסון 12 בדיוטי, מבחינת הזמנים אין ברירה אלא להסיק כי זה היה לקראת נסיעה לרודוס.
יש לי יותר מידי זמן? ממש לא. זה רק נקרא כך. טעויות, טוב אריאל רגיל למצא אצלי תעויוט כתיב מסוגים שונים ומשונים. אירוני הדבר שהוא כתב proably (למרות שזו טעות הקלדה ולא כתיב...), בכל מקרה הצעתי לו שישלח לי את התיקונים וטרם קיבלתיהם...

תומי מספר שהוא מצא "שותף" סמוי לכתיבת הבלוג שלו. אשתו. כל עוד אני שומר על תדירות כזו של פוסטים בנוגע לווסקי אני לא חושב שטלי תוכל להחליף אותי (לטוב ולרע). הוא ציין בפני ש:

BTW - There's a difference in the spelling of Whisky (Scotch) to Whiskey (US, Ireland).

וזה יהיה רלוונטי אם אכתוב על הג'ימסון או הבושמילס שברשותי.

איתי המורה הרוחני שלי, כינה את כתיבתי פלצנית וטען שבעיניו דברים הם או טובים או רעים ואין לו צורך או סיבה לדוש בדקויות ובהבדלים. אני חולק עליו.

לסיכום, אני מבטיח לכתוב על הרפתקאות עם הערייה , סיור בארה"ב וטיול במכסיקו (לאו דווקא לפי הסדר הזה) לפני פוסט הווסקי הבא ! (בלי נדר, נקווה שאעמוד בזה)

ועכשיו הפוסט המקורי: Glenkinchie 10

עובדות:
מחיר 60$ דיוטי בארץ(עכשיו בגוגל אני רואה שיצאתי פראיר) - את הראשון הביאה לי אחותי, את השני הבאתי בעצמי. בין הווסקים הבודדים אשר קניתי פעמים (זה אומר שאני עוד מתנסה ולא בשל למחויבות).

אזור
: lowland (כנראה שלא מיצרים שם יותר מידי ווסקי)

דעה (יותר פלצנית בדרך כלל, אני לא אוהב את המילה הזו אז אשתמש במילה יומרני שהיא בעצמה מעט יומרנית)
שתי טיפות מים

צבע כמיץ תפוחים

ריח קל קשה לי להגדיר (אני חושב שהם אומרים לימוני... מאוד יומרני)

טעם חלק נעים וקליל. למרות שמאוחר עכשיו וגם חורף אני חושב על הווסקי למתאים לאחר הצהריים של יום אביב או קיץ.

האפטר ( היומרנינ לדבר עליו), מעט פירותי ודי קליל. שגר ושכח.

התחושה הנעימה של השלוק הגדול השלישי שמפעפע אל הצרבלום שלי (או לאנשהו בכל מקרה) נעמיה לי מעוד עכשיו. מכל מני סיבות (ננעלתי מחוץ לבית, נאלצתי להתוכח על כמה שקלים עם 'מנהלת' ברמי לוי על הנחה לפסטה ועוד) אני מאוד מרוצה מהאפקט הזה ואין לי תלונות כלל.

א.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה