יום שלישי, 17 בפברואר 2009

ביקור וביקורת: צ'אקרה


שלום למי שטורח להגיע לכאן,

עדכנתי קצת את הבלוג. הוספתי counter כדי לדעת בערך עד כמה אני כותב לעצמי ועד כמה לא. בנתיים יש 42 כניסות אני מניח שחצי מהן זה אני. אני לא ממש יודע להעריך האם זה הרבה או מעט לבלוג בן יומים, אבל מה שבטוח זה ש42 זה מספר עם משמעות עמוקה מאוד (הוספתי screen-shot כדי להוכיח את טענתי) .

טוב לנושא הפוסט, אתמול אחרי יום ארוך שכלל שהות באוניברסיטה, אי-משחק פריסבי (על כך אולי בעתיד), שחיה בבריכה ונסיעה באופניים בגשם חזרה הביתה, חשקה נפשי לסעוד ליבי וגם קיבתי.

הזדמן לי המזל וחברי אביטל הודיע לי שהוא יוצא לצ'אקרה לאכול אז החלטתי להצטרף.

קצת היסטוריה:
ביקרתי לפני זמן לא רב במסעדה החדשה, אז השתמשתי רק בשרותי הבר (מרטיני וקינוח) לעם זכרוני אינו מטעה אותי היתי די מרוצה. המסעדה היא טרנדית להחריד והיא היתה מפוצצת עד אפס מקום ובנוסף תור לא קצר של עומדים בפתח. אחרי דקה או שתיים של עמידה (כל זאת בפעם שעברה) לאחר שלא קיבלתי תשומת לב ממארחת/מלצרית, פשוט התישבתי על הבר והכל הסתדר על הצד הטוב ביותר (איף זה מסתדר עם אפס מקום? טוב, בדיוק קמו אנשים והתישבתי לפני שמשהו שם לב).

אתמול:
התישבתי רעב מאוד, הינו ארבעה בשולחן, הזמנו את ארוחת הטעימות הבאה:

יין - פלאם קלסיקו,כוס. היה נחמד מאוד.

התחלה:

מרק עגבניות חריף, די מעניין. עשה אותי עוד יותר רעב.
כבד קצוץ עם פוקצה: הכבד היה טוב, הכמות היתה די נדיבה. הפוקצה פריכה וחמימה אך לצערנו, היו לאגודלי המלצרית קצת יותר מידי אינטראקציה איתה.
היה גם קרפציו סלמון די טוב, גם הוא עשה אותי רעב מת

מזטים:
פלפלים קלויים - סביר, טבולה - טעמתי רק קצת, וזה לא השאיר רושם לכאן או לשם, חציל קלוי בטחינה- מנה נדושה ופופולרית שהצליחה להפתיע אותי בטעם וריח של עשן חזק וטוב. הטחינה היתה טובה מאוד גם. ללא ספק גולת הכותרת עד לרגע זה. היו גם עוד כמה סלטים קטנים נראה לי (אולי כרובית) אבל אני לא בטוח כבר מה.

ים:
טבעות קלמרי - מטוגנות(?), די טוב, קצת שמנוני, לא זוכר יותר.
שריפס - מנה טובה מאוד, הכמות היתה יפה גם.
סרדין מטוגן - למרות הפוטנציאל, קצת מפוספס. הסרדין גדול מידי. הטעם תפל מידי...
ריזוטו פיטריות - מעולה, טקסטורה, טעם וריח.

יבשה:
קבבונים - סבירים.
מדליוני פילה - אחד המשתתפים טען שזו המנה השווה של הערב, יש משהו בדבריו. באופן לא מפתיע היתי שמח לעוד קצת כי היא היתה מנה קטנה יחסית (הוגשה עם פירה). היתי מעדיף לראות את הבשר קצת פחות עשוי, מצד שני אביטל ואני אכלנו (לפני איזה חודשיים) אנטריקוט נע (לפני טיגון כלשהו). הריזוטו היה באותה רמה לפחות לדעתי, אך ריזוטו זה לא בשר.
סלט חסה - מוצלח. במדינה בה סלט בא בדרך באמבט ולא בצלחת, הכמות הסבירה היתה אינדיקציה, הפעם, לאיכות.

קינוח:

עוגת שוקולד עם וניל - די נחמד, אכלתי בכיף אך לא התעלפתי.
עוגת גבינה(?) - לא זוכר יותר מידי, כנראה סביר.

לסיכום,
מחיר: 700 +100 טיפ (לארבעה) כולל שתיה.
כמות: ארוחה משביע ודי טובה ביחס למחיר.
שירות: סביר, מלצריות קשוחות שמביאות מנות ומורידות צלחות באופן שמזכיר קצת מטבח צבאי. אני היתי משאיר טיפ 10% בדיוק, לא יותר אבל לא היתי לבד...

שורה תחתונה: למה לא? סה"כ נחמד, אין צורך לרוץ ולספר לחברה (אז מה אני עושה כאן אם לא זה???)

ואו, זה לקח יותר מידי זמן לכתוב.

יש תגובות חברה?

אלעד.

נ.ב.
אחרי שהעירו לי שאני כותב רק על ווסקי אני מאיים לכתוב גם על:
מסעדות
אוכל ביתי
ספרים
טיולים
סרטים
ווסקי (שיט לא היתי צריך להזכיר זאת)
אולי קצת על האוניברסיטה
בורסה
וזהו

א.

2 תגובות:

  1. אל תתרגש ממספר הכניסות. חלקנו קוראים אותך בRSS

    השבמחק
  2. א. מי את/ה?
    ב. אם זה נכון אז זה אולי נחמד
    ג. מה עם החנופה לאגו?

    וסיום תודה, אני מקווה שנהנת.
    אלעד

    השבמחק